

ZÁSILKOVNA - 65 KČ
- Zdarma od 1 000 Kč
- Tisíce výdejních míst po celé ČR
KURÝR GLS - 90 KČ
- Zdarma od 2 000 Kč
- Doručení na adresu
- Možnost uložení v Parcel Shopu
LEPIDLO ZDARMA
- Ke každé objednáce tapet
- Německá kvalita Pufas
- Lepidlo v hodnotě 70 Kč
- Lze použít i jako penetraci
TISK TAPET NA MÍRU
- Ceny od 300 Kč / m2
- Možnost laminace
- Vlastní motivy / rozměry
- Dodání 3-12 dní (individuální)
VZOREČKY TAPET ZDARMA
- Stovky vzorků skladem
- Doručení 3-7 dní
- Žádejte přes formulář
BEZPEČNÝ NÁKUP
- Jsme na trhu od roku 2010
- Tisíce spokojených zákazníků
- Zabezpečený e-shop
OBLÍBENÉ TAPETY NA ZEĎ
Oblíbené tapety Frozen, Mickey Mouse, Spiderman nebo komiksové tapety čekají v této kolekci Kids Home 6.
- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Reklamační řád
I. OSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY:
V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb., má Kupující - Spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím - spotřebitelem nebo jinou, spotřebitelem pověřenou, třetí osobou (jiná než dopravce). Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující - spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodejce (Martin Prokůpek, Lutyňská 1523, 735 14 Orlová, 775 712 342, martin.prokupek@centrum.cz) formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). "Prodávající" má povinnost vrátit kupujícímu - spotřebiteli, do 14 dnů od odstoupení, zaplacené finanční částky, mezi které se kromě kupní ceny za zboží započítávají také náklady za doručení zboží ke kupujícímu - spotřebiteli. Toto právo je podmíněno způsobem objednání jiným než osobně. „Kupující - spotřebitel“ vrátí zboží osobně anebo doručí na vlastní náklady „Prodávajícímu“ prostřednictvím některého z přepravců. Náklady na vrácení zboží hradí kupující - spotřebitel. Objednává-li zboží kupující - podnikatel(vyplněné IČ), nevztahuje se na něj právo odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní.
Pokud se „Kupující - Spotřebitel“ rozhodne, že odstoupí od smlouvy, musí bezpodmínečně splnit následující podmínky:
- zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení,
- zboží musí být zabaleno v původním obalu,
- zboží musí být vráceno s veškerým příslušenstvím (tedy včetně návodů, záručních listů, faktur atd.).
„Prodávající“ doporučuje „Kupujícímu - Spotřebiteli“ v případě odstoupení od smlouvy odeslat zboží pojištěné a doporučeně (nikoliv na dobírku, vrácené zásilky na dobírku nebudou přijaty a budou vráceny zpět na adresu, ze které byly odeslány). Nárok na proplacení takového přepravného s dobírkou není možný.
Pokud se bude jednat o vyrobení fototapety na míru nebo jiného produktu, kdy je toto zboží upravené podle požadavků Kupujícího, nelze v tomto případě dle § 53 Občanského zákoníku využít odstoupení od smlouvy do 14 dní. „Kupující“ nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se jedná o dodávku zboží upraveného přesně podle přání „Kupujícího“ nebo pro jeho osobu.
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZDE
II. ODPOVĚDNOST ZA VADY („REKLAMACE“)
Reklamační podmínky „Prodávajícího“ jsou plně v souladu se Zákonem č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník - dále jen "Zákon"). V situacích, které nejsou přímo řešeny reklamačními podmínkami „Prodávajícího“, se postupuje dle ustanovení tohoto „Zákona“.
Právo z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace") je možné uplatnit pouze na zboží zakoupené od „Prodávajícího“ a v záruční době.
III. ZÁRUČNÍ DOBA
Délka záruční doby je uvedena na každém daňovém dokladu, který obdržíte v zásilce společně se zbožím. V případě, že na daňovém dokladu (faktuře) není tento údaj uveden, platí záruční doba stanovená „Zákonem“ a činí 24 měsíců (až na výjimky uvedené v „Zákoně“).
IV. ZJEVNÉ NEDOSTATKY A VADY ZBOŽÍ
Je-li objednané zboží v takovém stavu, že vykazuje nedostatky již při samotném přebírání zboží, má „Kupující“ právo takovéto zboží nepřevzít. V tomto případě bude zboží vráceno "Prodávajícímu" zpět, který má povinnost uvést závadný stav do pořádku a odeslat znovu zboží na své náklady „Kupujícímu“ v co nejkratším možném termínu.
V případě, že se při užívání zboží vyskytnou v záruční době nějaké vady, může „Kupující“ postupovat v souladu s těmito reklamačními podmínkami a uplatňovat „Reklamaci“.
V. PODMÍNKY REKLAMACE TAPET
V případě, že bude „Kupující“ uplatňovat "Reklamaci" na zakoupené tapety, musí dodržet následující podmínky „Prodávajícího“, které jsou zcela nezbytné pro kladné vyřízení "Reklamace":
- každá role tapety, která bude odeslána zpět "Prodávajícímu", musí být vcelku (tedy nerozstříhaná)
- ke každé reklamované roli musí být přiložena originální etiketa označující číslo tapety a její šarži
"Reklamaci" nelze uplatnit na nalepené tapety na zdi (resp. na jiném podkladu). Proto je „Kupující“ povinen zkontrolovat každou roli tapety před samotnou aplikací, aby nedošlo ke zjištění vad či barevných odchylek na tapetě až po jejím nastříhání nebo dokonce až po nalepení na podklad.
VI. ZASÍLÁNÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ
V případě zasílání reklamovaného zboží „Prodávajícímu“ prostřednictvím přepravní služby, je „Kupující“ povinen ke zboží přibalit vyplněnou žádost o reklamaci. Tuto žádost si může "Kupující" opatřit různými způsoby (stáhnout z internetu, vyžádat k zaslání e-mailem, telefonicky či poštou).
V případě zasílání reklamovaného zboží „Prodávajícímu“ se za den přijetí „Reklamace“ považuje den doručení poslední součásti zboží „Prodávajícím“. Za den vyřízení „Reklamace“ se považuje den předání vyřízené „Reklamace“ přepravní službě. V tomto případě je „Kupující“ také povinen zaslat reklamované zboží spolu s veškerým příslušenstvím a žádostí o „Reklamaci“ a kopií daňového dokladu. „Kupující“ je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození zboží. Při této přepravě je za řádné doručení k „Prodávajícímu“ zodpovědný „Kupující“, který uplatňuje „Reklamaci“.
VII. VYŘÍZENÍ REKLAMACE
„Reklamace“ musí být a bude vyřízena bez odkladu a v co nejkratším možném termínu. Platí zde zákonná lhůta 30 dní od dne následujícího po dni doručení žádosti o reklamaci „Prodávajícímu“, pokud se „Prodávající“ nedohodne s „Kupujícím“ na lhůtě delší. Nebude-li po uplynutí stanovené doby „Reklamace“ vyřízena, vznikají „Kupujícímu“ stejná práva a povinnosti, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
„Kupující“ je povinen převzít si vyřízenou „Reklamaci“ co nejdříve na výzvu „Prodávajícího“, případně dohodnout podmínky přepravy s „Prodávajícím“.
„Prodávající“ označí „Reklamaci“ za neoprávněnou pokud:
- vada vznikla nepřiměřeným zacházením či použitím
- vada byla způsobena v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození či povětrnostních vlivů