Novinky
21.06.2019
SVÍTÍCÍ TAPETY
Udělejte radost svým dětem a pořiďte jim svítící tapety do dětského pokojíčku. Netradiční tapety jsou povedeným designem, na který se zaměřuje katalog... číst celé
15.04.2019
JAK NA PLÍSEŇ
TAPETY NA UMAKARTU Někteří z nás bydlíme v interiérech s vysokým obsahem vlhka. Vytápění ani pravidelné větrání nemusí pomoct, což může být potíž při... číst celé
18.03.2019
VÝROBA TAPET
DIGITÁLNÍ TISK TAPET NA ZEĎ Líbí se Vám naše fototapety, ale nepasuje Vám rozměr, barva nebo motiv? Dokážeme Vám na míru upravit vše podle Vašich pož... číst celé
Zobrazit všechny novinky

ULOŽENKA OD 45 KČ

  • Zdarma od 2 000 Kč
  • Stovky výdejních míst po ČR

Uloženka na tapety

KURÝR GLS OD 77 KČ

  • Zdarma od 2 000 Kč
  • Doručení na adresu
  • Možnost uložení v Parcel Shopu

Přepravce na tapety


LEPIDLO ZDARMA

  • Ke každé objednávce
  • Kvalitní lepidlo na 2 role
  • Lze použít i jako penetraci

Zdarma k tapetám


TISK TAPET NA MÍRU

  • Ceny od 250 Kč / m2
  • Možnost laminace

Zakázková výroba fototapet


VZOREČKY TAPET ZDARMA

  • Stovky vzorků skladem

Vzorky tapet


BEZPEČNÝ NÁKUP

  • Již od roku 2010
  • Tisíce spokojených zákazníků

Profesionální obchod na tapety


OBLÍBENÉ TAPETY NA ZEĎ

LUXUSNÍ TAPETY VERSACE

Luxusní kolekce tapet Versace


TAPETY PARADISE GARDEN

Tapety Paradise Garden

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

I. OSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY:

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb., má Kupující - Spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím - spotřebitelem nebo jinou, spotřebitelem pověřenou, třetí osobou (jiná než dopravce). Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující - spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodejce (Martin Prokůpek, Lutyňská 1523, 735 14 Orlová, 775 712 342, martin.prokupek@centrum.cz) formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). "Prodávající" má povinnost vrátit kupujícímu - spotřebiteli, do 14 dnů od odstoupení, zaplacené finanční částky, mezi které se kromě kupní ceny za zboží započítávají také náklady za doručení zboží ke kupujícímu - spotřebiteli. Toto právo je podmíněno způsobem objednání jiným než osobně. „Kupující - spotřebitel“ vrátí zboží osobně anebo doručí na vlastní náklady „Prodávajícímu“ prostřednictvím některého z přepravců. Náklady na vrácení zboží hradí kupující - spotřebitel. Objednává-li zboží kupující - podnikatel(vyplněné IČ), nevztahuje se na něj právo odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní.

Pokud se „Kupující - Spotřebitel“ rozhodne, že odstoupí od smlouvy, musí bezpodmínečně splnit následující podmínky:

  • zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení,
  • zboží musí být zabaleno v původním obalu,
  • zboží musí být vráceno s veškerým příslušenstvím (tedy včetně návodů, záručních listů, faktur atd.).

„Prodávající“ doporučuje „Kupujícímu - Spotřebiteli“ v případě odstoupení od smlouvy odeslat zboží pojištěné a doporučeně (nikoliv na dobírku, vrácené zásilky na dobírku nebudou přijaty a budou vráceny zpět na adresu, ze které byly odeslány). Nárok na proplacení takového přepravného s dobírkou není možný.

Pokud se bude jednat o vyrobení fototapety na míru nebo jiného produktu, kdy je toto zboží upravené podle požadavků Kupujícího, nelze v tomto případě dle § 53 Občanského zákoníku využít odstoupení od smlouvy do 14 dní. „Kupující“ nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se jedná o dodávku zboží upraveného přesně podle přání „Kupujícího“ nebo pro jeho osobu.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZDE

II. ODPOVĚDNOST ZA VADY („REKLAMACE“)

Reklamační podmínky „Prodávajícího“ jsou plně v souladu se Zákonem č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník - dále jen "Zákon"). V situacích, které nejsou přímo řešeny reklamačními podmínkami „Prodávajícího“, se postupuje dle ustanovení tohoto „Zákona“.

Právo z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace") je možné uplatnit pouze na zboží zakoupené od „Prodávajícího“ a v záruční době.

III. ZÁRUČNÍ DOBA

Délka záruční doby je uvedena na každém daňovém dokladu, který obdržíte v zásilce společně se zbožím. V případě, že na daňovém dokladu (faktuře) není tento údaj uveden, platí záruční doba stanovená „Zákonem“ a činí 24 měsíců (až na výjimky uvedené v „Zákoně“).

IV. ZJEVNÉ NEDOSTATKY A VADY ZBOŽÍ

Je-li objednané zboží v takovém stavu, že vykazuje nedostatky již při samotném přebírání zboží, má „Kupující“ právo takovéto zboží nepřevzít. V tomto případě bude zboží vráceno "Prodávajícímu" zpět, který má povinnost uvést závadný stav do pořádku a odeslat znovu zboží na své náklady „Kupujícímu“ v co nejkratším možném termínu.

V případě, že se při užívání zboží vyskytnou v záruční době nějaké vady, může „Kupující“ postupovat v souladu s těmito reklamačními podmínkami a uplatňovat „Reklamaci“.

V. PODMÍNKY REKLAMACE TAPET

V případě, že bude „Kupující“ uplatňovat "Reklamaci" na zakoupené tapety, musí dodržet následující podmínky „Prodávajícího“, které jsou zcela nezbytné pro kladné vyřízení "Reklamace":

  • každá role tapety, která bude odeslána zpět "Prodávajícímu", musí být vcelku (tedy nerozstříhaná)
  • ke každé reklamované roli musí být přiložena originální etiketa označující číslo tapety a její šarži

"Reklamaci" nelze uplatnit na nalepené tapety na zdi (resp. na jiném podkladu). Proto je „Kupující“ povinen zkontrolovat každou roli tapety před samotnou aplikací, aby nedošlo ke zjištění vad či barevných odchylek na tapetě až po jejím nastříhání nebo dokonce až po nalepení na podklad.

VI. ZASÍLÁNÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ

V případě zasílání reklamovaného zboží „Prodávajícímu“ prostřednictvím přepravní služby, je „Kupující“ povinen ke zboží přibalit vyplněnou žádost o reklamaci. Tuto žádost si může "Kupující" opatřit různými způsoby (stáhnout z internetu, vyžádat k zaslání e-mailem, telefonicky či poštou).

V případě zasílání reklamovaného zboží „Prodávajícímu“ se za den přijetí „Reklamace“ považuje den doručení poslední součásti zboží „Prodávajícím“. Za den vyřízení „Reklamace“ se považuje den předání vyřízené „Reklamace“ přepravní službě. V tomto případě je „Kupující“ také povinen zaslat reklamované zboží spolu s veškerým příslušenstvím a žádostí o „Reklamaci“ a kopií daňového dokladu. „Kupující“ je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození zboží. Při této přepravě je za řádné doručení k „Prodávajícímu“ zodpovědný „Kupující“, který uplatňuje „Reklamaci“.

VII. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

„Reklamace“ musí být a bude vyřízena bez odkladu a v co nejkratším možném termínu. Platí zde zákonná lhůta 30 dní od dne následujícího po dni doručení žádosti o reklamaci „Prodávajícímu“, pokud se „Prodávající“ nedohodne s „Kupujícím“ na lhůtě delší. Nebude-li po uplynutí stanovené doby „Reklamace“ vyřízena, vznikají „Kupujícímu“ stejná práva a povinnosti, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

„Kupující“ je povinen převzít si vyřízenou „Reklamaci“ co nejdříve na výzvu „Prodávajícího“, případně dohodnout podmínky přepravy s „Prodávajícím“.

„Prodávající“ označí „Reklamaci“ za neoprávněnou pokud:

  • vada vznikla nepřiměřeným zacházením či použitím
  • vada byla způsobena v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození či povětrnostních vlivů

tapety-do-bytu.cz

Tapety VavexTapety Rasch Tapety A.S. CreationFólie PatifixDětské fototapety a dekoraceFólie GekkofixFototapety Komar

Provozovatel

Martin Prokůpek, tapety-do-bytu.cz
Lutyňská 1523, PSČ: 735 14 Orlová,
IČ: 75390841 | DIČ: CZ9007045509


PROVOZUJEME JEN E-SHOP

tapety-do-bytu.cz na Biano CZNajduZboží.cz

Poradíme Vám
Martin Prokůpek
9:00 - 18:00
Copyright © 2019 - Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.